دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

15.سوسیس سیب زمینی!

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۴۲ ب.ظ

*از خواب که بیدار شدم دیدم سمت راست صورتم باد کرده :| 

پارسال دقیقااا هفته آخر مونده به کنکور اینطوری شد که اونموقع دندونم افتضـــاح درد میکرد یعنی کارم شده بود گریه. ولی الان دندونم درد نمیکنه خودش عشقش کشیده بود باد کنه :| 

از صبح خودمو با عرق گل پونه و نبات خفه کردم پفش خوابید :دی


**فک کنم ته دلم یه جوجویی چیزی اومده، هر چی میخورم زود گشنم میشه! جوجو جان اگه هستی لااقل هرچی که قورت میدم شما نوش جان کن من چاق نشم :| با تچکر :)


***امروز دلم سوسیس و سیب زمینی میخواس. مامان گفت سوسیسمون تموم شده. 

گفت بذار مثل همیشه درست کنم ولی سوسیس نزنم!!چه فرقی میکنه فک کنم اینطوری هم خوشمزه میشه. منم گول خوردم و قبول کردم. و اینگونه بود که سوسیس سیب زمینی بدونِ سوسیس خوردم :دی

یه اعتراف بکنم که انصافاً چندان فرق نمیکرد :دی همون مزه رو میداد. وقتی مامان دید خوشم اومده زود از فرصت استفاده کرد گفت سوسیس چیه آخه همش ضرره. از این به بعد اینطوری درس میکنم :دی

هیچی دیگه از این به بعد سوسیس سیب زمینی بدون سوسیس میخورم! یبار یکی میگفت من لوبیا پلو بدون لوبیا دوس دارم. بعد من تو دلم میخندیدم که مگه میشه آخه لوبیا پلو بدون لوبیا!! امروز فهمیدم همونطور که سوسیس سیب زمینی بدون سوسیس میشه لابد اونم میشه دیگه! :دی


****از وقتی شمارمو عوض کردم تو تلگرامم پرنده پر نمیزنه!قبلنا چقد خوب بود هر وقت میرفتم میدیدم یکی از دوستام بود که پی ام بده. ولی الان شاید هر ٣،٤ روز یکبار یکی پی ام بده. البته که خودم شمارمو ندادم بهشون :دی  اوج تلگرام بازیم با زندایی جون هس. اگه دیدین تلگرام on هستم بدونین دارم با زنداییم حرف میزنم. اصن این بشر مااااهِ ماه. این زنداییمو خعععلی میدوستم *__* به اون یکی زندایی هام حس خاصی ندارم :دی

  • دلسا دلسا

نظرات  (۴)

*پف پفیییی :)))
**من چندتا سومالیایی تو شکممن کلا مثه گشنه ها هرچی میحورمو میخورن :|
***سوسیس سیب زمینی دیگه چیه؟:))) نخوردم تاحالا :))))
****منم تلمو عپض کردم دایمی خریدم ولی طولی نکشید باز به همه شمارمو دادم -_-😂
پاسخ:
*دیگه پف پفی نیستم :دی
**آراااام دعا کن تو شکم منم باشن هرچی میخورمو اونا بخورن وگرنه با این وضعی که من میخورم چند روز دیگه از در نمیتونم رد شم :)))) :/ 
*** جدا نخوردی؟ فک کنم تو فکر کردی سوسیس سیب زمینی یه چیزه! در حالی که دو تا چیز مجزاس!!!:))))) عاقااا همون سیب زمینی سرخ کرده و سوسیس دیگه :/ تو ساندویچیا درشون میزنن سوسیس بندری 
**** من سالی یکبارو که حتما عوض میکنم بعضی وقتا میشه سالی ٢ بار!! بعد باز یکی شمارمو میخواد رودرواسی گیر میکنم میدم:| ولی الان ٣ ماهِ عوض کردم خطم پاکِ پاکِ 🖐 :دی
  • گلچین مداحی
  • نه تو خونه پدر ک بودیم و ن تو خونه خودم ک 3 ساله هستیم تا امروز یک بار هم سوسیس و کالباس و همبر و ... نیومده . بدم میاد !!
    پاسخ:
    خوووش به حالت کاش منم بدم میومد :/ ولی با سوسیس یه رابطه دوستی خاصی دارم :)
    من هنوز دارم به غذای شما فکر میکنم:)))
    پاسخ:
    تو هم مثل آرام نخوردی ؟؟ :دی 
    سیب زمینی به هر نحوی خورده بشه همیشه خوشمزهست :))
    پاسخ:
    واقعااا :دی من هفته ای شش روزم حاضرم بخورم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">