دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

14. زمان در حال پیتیکو پیتیکو!!

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ

ثبت نام کنکور شروع شد! روزا چقدر سریع میگذره! 

از روزی که شروع کردم واسه دوباره خوندن ٤ ماه و نیم میگذره! باورم نمیشه! با سرعت بیشتر از این هم ٥ ماه باقی مونده میاد و میگذره. دریابییییم زمان رو...

سال دیگه اینموقع نمیدونم هستم نیستم! اگه هستم کجام؟ در چه حالیم؟ امیدوارم همممممه بچه هایی که زحمت میکشن واسه کنکور سالِ دیگه اینموقع حال دلشون خوب باشه.

+ در زندگی منتظر معجزه نباش خودت معجزه زندگیت باش ^__^

  • دلسا دلسا

نظرات  (۳)

من که یه استرس عجیبی دارم خیلی عجییییب
پاسخ:
من سعی میکنم به روزی که قراره وقت تموم بشه فکر نکنم چون واقعا حالم بد میشه :/
  • محمد روشنیان
  • موفق باشید و سال دیگه این موقع خوشحال
    پاسخ:
    مررسی خیلی ممنون ^_^ شما هم همچنین:)
    به ثبت نام کنکور زیاد فکر نکن، من که شنبه ثبت نام می کنم، نه زوده نه دیره :)
    پاسخ:
    منم نگه میدارم واسه روزای آخر ثبت نام رو :) فقط اینکه اینقدر روزا سریع میگذره فکرمو مشغول کرده :\

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">