دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

9. رو هر موضوع الکی حساس نباشین -_-

يكشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۸ ب.ظ

این هفته خیلی روحیم خوب بود. کلی انرژی واسه درس خوندن داشتم. ساعت مطالعم خیلی آنچنانی نبود ولی همون مدتیم که میخوندم پر بودم از حس خوب ^_^ 

ولی امروز عوضش در اومد! درس که نخوندم هیچی، اون وسطا گریه مریه! هم کردم. 

یه عیب بزرگی که دارم این هس که خیلی زود با حرفای دور و وریام بهم میریزم. دیشب با یک دوست نه چندان نزدیک صحبت میکردم. یه موضوعی بود ازش خواستم راستش رو بهم بگه. گفتم از اون موضوع خیلی وقته گذشته الان تو هم واقعیت رو بگی دیگه از وقت ناراحت شدنِ من گذشته پس خواهشا راستش رو بگو.

وقتی گفت تقریبا ٩٩٪‏ مطمئن بودم داره دروغ میگه و سرِ این اعصابم خورد شد! ( موضوع خیلیییی مهم بود برام، اگه راستش رو میگفت منم حقیقت رو میفهمیدم دلم آروم میگرفت ولی اینکه دیدم راستش رو نمیگه خیلی ناراحتم کرد)

نتیجه صحبتای دیشب تخلیه انرژی و تا ظهر خوابیدنم و در کل اصلاااا درس نخوندنم واسه امروز شد.

خوشحالم که با کسایی که باعث ناراحتیم میشن رابطم رو به حدااااقل رسوندم. چون واقعا حساسم. یکی یه حرفی بزنم هیچوقت نمیتونم بیخیال بشم. حتی موضوع هرررر چقدر که بی اهمیت باشه برام!

امروز تصمیم گرفتم دیگه مطالب نیمسال اول رو بذارم کنار از فردا نیمسال دوم رو استارت بزنم.یه برنامه ٤٠ روزه میخوام بریزم. امیدوارم از فردا بازم حالم مثل یه هفته ای که گذشت خووووب باشه ^_^

بچه هایی که ساعت مطالعتون ١٢ ساعت یا بیشتره، میشه بگین اون ١٢ ساعت رو چطوری در طول روز قسمت میکنین؟ منظورم این نیست که چه درسایی رو چند ساعت میخونین ها! منظورم اینه چیکار میکنین که ١٢ ساعت میشه؟ صبح از ساعت چند شروع میکنین شب ساعت چند تموم میکنین؟

  • دلسا دلسا

نظرات  (۶)

موفق باشی
ادمهای انرژی منفی رو از خودت دور کن
به کیفیت هم بیشتر از کمیت توجه کن,  اینها نظر من بود
پاسخ:
نظرت خیلی هم خوب بود لیمو جان مرسی :*
دقیقا از فردای این پست باز پرم از حس خوب ^_^
دقیقا درست میگی کمیت کنار کیفیت باعث پیشرفت میشه 
سلام 
خودتو از انرژی های منفی دور نگه دار 
من بیشتر از 11ساعت دیگه برنامه نمی ریزم 
استارت معمولا از نه صبح میشه تا حدودای 12یا 1شب 
پارت هامم معمولا یک ساعت و نیمه هستن تایم استراحتمم بین بیست دقه تا نیم ساعت البته به جز بعد از ظهر که دوساعت و نیم به خودم آف میدم واسه نماز و نهار و استراحت 
پاسخ:
انرژی های منفی خیلی آدم رو بهم میریزن :/ از اون روز باز خودمو دور کردم از هر چی که ناراحتم میکنه :)
منم این روزا برنامم ١٠ ساعتس. 
باور میکنی منم ساعت شروع و پایانم با تو یکیه؟:) فقط صبحا نیم ساعت زودتر شروع میکنم. 
هی فکر میکنم اونایی که ١٤ ساعت اینا میخونن چیکار میکنن خسته نمیشن🤔
خسته نباشی دوستم :*
  • این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
  • حساس نشو حساس نشو 😂
    پاسخ:
    تموووم سعی ام رو میکنم 😂

  • کنکوری خاموش یا f1378
  • سلام.من تازه پیدا تون کردم.پیش دانشگاهی هستین یا پشت کنکوری؟!؟
    خوب من همین مشکل رو داشتم اما الان در کمال تعجب ی انگیزه خیلی قدرتمند پیدا کردم ب لطف ی دوست مجازی.
    من تایمم به ۱۱-۱۳ رسیده.من صب حوالی۷-۸ شروع می کنم و تا ۱۳-۱۳:۳۰وبعد دوباره ۱۵:۳۰استارت کاره
    پاسخ:
    سلام عزیزم خوش اومدی ^_^
    من پشت کنکوری هستم.
    خوووش به حالت من رو ١٠ ساعت موندم. هرچند ناراضی نیستم ولی دوست دارم یکم بیشتر بشه :)
    همینطوررری پر قدرت ادامه بده دوستم.

  • کنکوری خاموش یا f1378
  • خوب شما چون پشت کنکوری خیلی اوضات بهتره.من کنکوری ام مدرسه هم باید برم.هرکی این دو ماه رو خوب بخونه برد کرده😊😊
    مشاورم میگفت تا ایفند حدود ۳۰۰ هزار نفر درس رو ول می کنن.
    باشد که پزشک شویم
    پاسخ:
    همین که دانش آموزی یعنی یه قدم جلوتری. تمااااام تلاشت رو امسال بکن که سال دیگه خدای نکرده حسرت نکشی.
    انشالله که پزشک شویم دوستم ^_^
    صبح زود بیدار شووو و سریع استارت بزن
    تایمت ناخوداگاه زیاد میشخ :)
    پاسخ:
    آخ آخ که با اون صبح زود بیدار شدن مشکل دارم :/
    صبح ٨ بیدار میشم :/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">