دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

7.استیج

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۲۸ ب.ظ

+عایا یک کنکوری حق نگاه کردن به برنامه استیج را دارد یا نه🤔 مسئله این است! دوسش میدارم آخه

+آقای دیبازر میگفت واسه فصل های ١و٢و٥ زیست پیش دانشگاهی لازم نیست تست تالیفی حل کنید همون تست های کنکورشون کفایت میکنه.

ولی راجع به این موضوع زیاد مطمئن نیستم. من واسه پروتئین سازی همه تستای الگو رو زدم، واسه تکنولوژی زیستی هم فعلا نصفشون رو زدم. ژنتیک جمعیت رو هم از امروز شروع کردم به خوندن نمیدونم واقعا لازم نیست واسه این فصل تست تالیفی زد؟ یعنی همون مسئله هایی که تا حالا کنکور اومده کافیه؟🤔

  • دلسا دلسا

نظرات  (۶)

والا من پارسال سر همین موضوع دعوا داشتم با خونواده :-l
پاسخ:
منم :دی
امسال دیگه کاری باهاتون ندارن؟ 🤔
من دارم استیج میبینم :-))
پاسخ:
منم نگاه کردم :) به عذاب وجدانمم گفتم ببین عزیزم بذار نگاه کنم چند تا آهنگ بشنوم روحیه بگیرم:)))
نه حق نداره ببینه -_-
پاسخ:
ظااالم :))
خوش به حالتون که تونستین استیج ببینین. من بعد یه سال که انتظارشو کشیدم و یهویی من و تو از یاه ست رفتم دو روز تموم فقط حسرتشو خوردم😞😞

پاسخ:
آخی عزیزم میدونم چی میگی چون منم مثل تو منتظرش بودم... 
مال ما از اولش روی هاتبرد بود.
میتونی از اینستاگرام من و تو بعضی تیکه هاشو ببینی لااقل بی خبر نمونی ^_^
نه عزیزم ناراحت نشدم اصن 
معذرت خواهی واسه چی 
فقط کنجکاو شده بودم همین :) 
پاسخ:
عزیزی دختر مهربون:*
  • کنکوری خاموش یا f1378
  • اصن واجبه واجب.ماک ماهواره نداریم با هزار و یک کار می بینیمش شما ک دارین چرا؟!
    پاسخ:
    آخه ٢ ساااعت طول میکشه عذاب وجدان میگیرم اون همه درسو بذارم کنار. 
    حالا سرِ درس هم باشم شاید از اون ٢ ساعت، نیم ساعتشو بخونما ولی وقتی کتاب جلو آدم بازه از عذاب وجدان کم میشه :دی
    هر چند این سوال رو روز اول پرسیدم الان میشنیم کاااامل نگاه میکنم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">