دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

8.حسرت...

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۰ ق.ظ

-اعتراف میکنم من اونموقع بخاطر رقابت با "تو" وارد جوّ درس خوندن شدم!

+چرا؟

-آخه اونموقع که با هم کلاس میرفتیم تو همیشه سوالای استاد رو زود جواب میدادی من حرصم میگرفت که چرا یه دختر میتونه جواب بده من نمیتونم جواب بدم. از اونموقع شروع کردم به درس خوندن که سر کلاس از تو کم نیارم!!

+بین ٦٠ نفر آدم فقط من رو سر کلاس میدیدی؟ :|

میخنده


هووووف این حرفا از زبون پسری که بخاطر رقابت با من شروع به درس خوندن کرده الان دانشجوی پزشکی هس یکم سخت بود برام...

حسادت؟! نه اصلا. حس من حسرت بود... 

حسرت از اینکه کسی بخاطر رقابت با من از یه مدرسه معمولی وارد فاز درس خوندن شده و الان رفته به هدف و آرزوش رسیده ولی من هنوز سرِ جام دارم درجا میزنم....! 

حسرت از اینکه اون پدر و مادرش رو خوشحال کرده ولی من مدیون پدر و مادرم هستم....!

حسرت.....


  • دلسا دلسا

نظرات  (۷)

امسال این حس حسرت رو به شادی تبدیل میکنی انشالله و موفق میشی :-)
پاسخ:
مرسی عزیزم. تو هم امسال تمام تلاشت رو بکن که هیییجوقت همچین حسی رو تجربه نکنی دوستم ^_^
حسرت چیزی رو درست نمیکنه دلسا جان! بجنگ و بجنگ و بجنگ :)
پاسخ:
دقیقا درست میگی وقت وقتِ جنگه ؛))
نمیدونم چرا دلم گرفت :(

انشالله هیچوقت دیگه حسرت بدل نشی 
پاسخ:
انشالله امسال جبران میکنیییم دوستم^_^
منم سرشارم از حسرت و غبطه خوردن به حال بقیه :|
پاسخ:
درست میشه همه چی... ما میتونیم وضع الانمون رو تغییر بدیم... فقط ٦ ماه زمان لازم داریم:) 
به این فکر کن که فرصت جبران رو داری و میتونی کاری کنی که این حسرت رو از بین ببری پس براش بجنگ و انشاالله موفق میشی :)
پاسخ:
دقیقا با این امید ادامه میدم که ٦ ماه دیگه همچین حسی به کسی نداشته باشم :) مررررسی دوستم ^_^
  • این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
  • حسرت نداره گلم حرررص داره حررص
    پاسخ:
    بدتر از حرررص اینکه مجبوری جوری رفتار کنی طرف متوجه حس و حالت نشه اون لحظه:/
    منم میخوام دوباره وارد گوی کنکور بشم
    ۹۵ اولین کنکورم بود ...
    مگه کلاسا شما مختلط بودن ؟! 😮
    پاسخ:
    إنشالله امسال به رشته ای که دوس دارین میرسین :)
    مدرسه که نههه:)))) بیرون از مدرسه یه کلاس میرفتیم اون مختلط بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">