دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

11.

يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۸ ب.ظ

پشت کنکور بودن بدیش اینه که وقتی اشکال درسی داری دبیر نیست که ازش بپرسی.ولی من تصمیم گرفتم اشکالام رو اینجا بپرسم دوستای کنکوری که بلدن اگر وقت کردن جواب بدن اگر نه هم که فدای سرشون:) 

دوستای دیگه هم هر اشکالی داشتن بپرسن شاید تونستیم به هم کمک کنیم 🙃

اشکال امروزم:

 مبحث صفت از عربی کامل گاج. اگه دارین سوال ٤٤١ هستش مال سنجش ٩٣: گفته کدوم گزینه نعت داره؟ 

چرا گزینه ٢ هم جواب نمیشه؟

گزینه ٢.رسمت صورة جمیلة للطفل الصغیر یبتسم و کان وجهه مسرورا.

مگه صورة اسم نکره نیست که بعدش فعل یبتسم اومده؟


+بچه ها من واسه زیست تست الگو میزنم. ولی میگن دیگه امسال الگو مقابل آیکیو حرفی واسه گفتن نداره.شما کدوم رو میزنید؟ اونایی که آیکیو رو دارید ازش راضی هستین؟

 

+ فردا صبح هم ساعت مطالعه امروزمو با تعداد تست ها میذارم.از این به بعد سععععی میکنم هر روز صبح بزارم.باشد که از همدیگه خجالت بکشیم بخاطر آبرومون هم که شده مث آدمیزاد درس بخونیم 😑


  • دلسا دلسا

نظرات  (۵)

من عربی الان بلد نیستم ولی اگه درست یادم باشه یبتسم نمیشه جمله حالیه برای الطفل؟ صوره هم نکرهست.
سعی کن پله پله بری جلو مثلا یهو نرو نشر الگو یا ای کیو بزن. ای کیو کتاب خوبیه تا جایی که دیدم ولی پاسخنامهش اشکال زیاد داره و همینطور تستاش اما در کل کتاب خوبیه. رو تستای سنجش و سراسری بیشتر وقت بذار بعد برو همون الگو و بعدش ای کیو..
پاسخ:
شما رشتتون چیه؟ آخه خیلی خوب در مورد همه چی اطلاعات دارین ^_^
آخه مثل اینکه آیکیو حجمش زیاده میترسم دیر برم سراغش نرسم خوب بخونمش :/
سلام
من متاسفانه عربی کاملو ندارم
و خوشبختانه الگو رو هم ندارم با اون اشتباهاتش...خیلی سبز و مهروماه و ماز کارمیکنم فعلا
پاسخ:
من میخواستم واسه پیش 2 خیلی سبز بخرم دیدم درسنامه نداره نخریدم.
ماز رو تا حالا نشنیده بودم!
ای کیو کتاب ضروری ای نیست. چیزی که ضروریه سوالات کنکور و سنجش سالای قبله. حجمش هم در مقایسه با الگو زیاد نیست تعداد تستاش خیلی کمتره. 
برای درسنامه کتابای عمارلو خوبه تست هم خیلی سبز و نشر الگو بزن با تاکید رو سوالای کنکور و سنجش
پاسخ:
راستش من خودم اصلا کتاب آیکیو رو ندیدم از اونجایی که شنیدم ٢ جلدی هست میگم حجمش زیاده. 
الان تستای نشر الگو رو کامل میزنم هم سراسری و سنجش هم تالیفی
مرسی از راهنمایی هاتون ^_^
من آیکیو دارم 
ببین آیکیو تستش خوبه ولی واسه آموزش کلا هیچ حسابی روش باز نکن درسنامه نداره فقط تو جلد دومش واسه بعضی تستا یه توضیح مفصل داده و یه سری نکته گفته، من خودم در کنار تست آیکیو، آموزش رو از روی خیلی سبز کار می کنم، آهان راستی تستای هر فصل آیکیو نسبت به بقیه ی کتابا کمتره و جامعه و راحت میشه زود تستای کتابو جمع کرد سطح تستاش هم خوبه
پاسخ:
واسه آموزش فاگوزیست میخونم. 
منم این هفته خریدمش ولی هنوز شروعش نکردم :دی
  • کنکوری خاموش یا f1378
  • سطح ایکیو خیلی بالاست واسه اونایی که رو کتاب مسلط کاملا.کتاب واسه چ سالیه؟!؟
    پاسخ:
    آره شنیدم میگن ایکیو سخته :/
    گاج عربی؟ مال پارسال. 94

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">