دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

2.میشه دلسایِ سابق شد؟!

جمعه, ۱۰ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰ ب.ظ

من دوران مدرسه دانش آموز بدی نبودم! اینکه میگم بد نبودم ناشی از کم شدن اعتماد به نفسم بخاطر پشت کنکور موندن هست...!

در واقع من جز تاپ ترین شاگرد های کلاسمون بودم همیشه...از دوران ابتدایی تا دبیرستان. همیشه سوگلی دبیرا بودم... دبیرایی که همیشه دانش آموزا رو با فامیلی صدا میکردن، من رو همیشه با اسم کوچیک صدا میکردن! 

 توی بهترین مدرسه های شهر درس خوندم.مدرسه راهنمایی و دبیرستانمون کمتر از 15 نفر قبولی میگرفت برای ورودیش... و من جزء اون 15 نفری بودم که از کـــل شهر توی آزمون ورودی مدرسمون قبول شدم...

ولی حالا من موندم پشت سد کنکور،بچه هایی که از من سطحشون پایین تر بود دانشجو شدن! 


درسته تو زندگی من اتفاقایی افتاد که روحیه ام کم شد ولی با کمی تلاش میشه درستش کرد نه؟

 + همه اینا رو گفتم که یادم بیاد من دانش آموز ضعیفی نبودم...من میتونم دوباره همون دلســای سابق بشم... مگه دلسای الان چیش از دلسای سابق کمتره؟!!!!

  • دلسا دلسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">