دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

10.سرنوشت...'

شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

+هووووف این مبحث قلب چرا اینقدر زیاده؟! هر چقدر میخونم تست میزنم تموم نمیشه 😑 ولی دوسش دارم 🙃

+دوران راهنمایی و دبیرستان یه دختر هم مدرسه ای داشتم. یه سال از من بزرگتر بود.دختر خوب و فوق العاده زرنگی بود اونموقع. راهنمایی تو آزمون ورودی مدرسمون سال ورودی خودشون نفر اول شده بود. وقتی دبیرستان بودیم مامانش فوت کرد :/ مامانش جوون بود طفلی. 

امروز خاله زنگ زده بود با مامان حرف میزدن گفت که بابای اون دختر امروز فوت کرده:/ وقتی مامان بهم گفت خییییییلی ناراحت شدم و گریه کردم. 

خداااا میشه یکم بیشتر دقت کنی؟! مامانش رو که گرفته بودی لااقل میذاشتی باباش میموند!!!فکر نمیکنی توی این دوره زمونه تنها موندن و واسه یه داداش کوچکتر هم پدری و مادری کردن واسه یه دختر ٢٠ ساله خیلییییییی سخته؟ از یه دختر ٢٠ ساله چه انتظاری داری؟! یه بابا بود واسه ٢ تا بچه دیگه. بخدا حقشون نبود اینطوری تنها بمونن...

هر لحظه تصورش میکنم که الان چه حالی داره! 

خیلی ناراحتم. دلم از هر چی قسمت و سرنوشت و حکمت و عدالت و.... گرفته!

  • دلسا دلسا

نظرات  (۴)

برای یکی از دوستان منم دقیقا اتفاقی مانند اتفاقی ک برای دوست شما افتاد،افتاده بود
البته با این تفاوت ک دوستِ من داداشش ازش بزرگتره

یا یکی دیگه از دوستام ک مامان باباش با فاصله ی یک ماه هر دو بر اثر سرطان.فوت شدن 

:( خیلی غم انگیزه، خدا برای کسی نیاره 
پاسخ:
مامان بابای این دختر خانوم هم هر دوش سرطان گرفتن :/
خدا خودش کمکشون کنه مرهم دل داغدارشون باشه ....:/
وااای چقدر سختههههه
پاسخ:
خیلییی...
از خدا براش صبر و قدرت میخوام :/
سلام
وای خیلی ناراحت شدم
نمیدونم الان باید از وضعیت خودم بگم خدایا شکر یا ...
خدا بهش صبر بده
خونواده فامیل دارن که ساپورتش کنه حداقل ؟ :(
پاسخ:
سلام 
واقعا اینجور وقتا نمیدونه چی بگه...! فقط اینو میدونم که قدر نعمت هامون رو باید بیشتر بدونیم...
علاوه بر صبر یه قدرت و توان هم لازم داره:/
داره ولی همیشه میگن نه خاله مامان میشه نه عمو بابا میشه...:/
مطمئنم الان حاضره هرچی فامیل داره بده حداقی یکی از بابا و مامانش رو پس بگیره :/
همه ی مردم دارن درد میکشن و آشفتهن. قانون دوم ترمودینامیک درمورد زندگی آدما هم صدق میکنه.
پاسخ:
میدونی بدیش اینه که در این مورد هم عدالت نیست...
بعضیا هم این وسط هستن اصن نمیدونن درد چیه!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">