دلسا یه کنکوری!

پشت کنکوری...!
موفقیت یک سفر است،نه یک مقصد…!
هر پادشاهی ابتدا یک نوزاد بوده…
هر ساختمانی ابتدا فقط یک طرح روی کاغذ بوده است...~

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

3.برنامه ١١ دی

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

زیست : نصف پروتئین سازی از کتاب درسی + چند صفحه از گردش مواد سال دوم + ٥٢ تست از فصل ٣ پیش

شیمی : درسنامه تعادل + ١٠ تست از سنتیک

ریاضی : تابع ٣٠ تست

فیزیک نشد بخونم :/

ادبیات : ١ درس ( ابوسعید )

دینی : ٢١ تست از درس ١ و٦ پیش

عربی: ٣٠ تست از انواع اعراب

زبان : لغات درس ١ پیش

کلا شد ٨ ساعت :/ یعنی از برنامه ای که ریخته بودم ٣ ساعتش اجرا نشد :| چرااااا نمیشه من کامل برنامم رو اجرا کنم؟


من اهل فوتبال نیستم ولی امروز تیم محبووووبم یه بازی حساس داشت که واقعا نشد ازش بگذرم! خدایی خیییلی بازی جذابی بود فک نکنم تاریخ فوتبال همچین بازی به عمرش دیده باشه 😃  فوتبال ٩٠ دقیقه ای ١٢٣ دقیقه طول کشیییید. کلی بالا پایین پریدم از شدت هیجان. ٣ تا گل دقیقه ٩٠ ای داشت بازی😃 یکی دقیقه ٩٠ تراکتور گل زد،یکی دقیقه ١٢٠ بود فک کنم ذوب آهن زد دقیقه ١٢٢ هم تراکتووووور🎉 نتیجه بازی هم ٣-٢ به نفع ما شد و رفتییییم فینال^_^ 

میدونم بچه کنکوری رو چه به فوتبال! ولی گفتم دیگه من اهل فوتبال نیستم زیاد. این بازی حساس بود منم ١ ساعتش رو نگاه کردم!

حالا امیدوارم فردا برسم به ١١ ساعت ^_^

  • دلسا دلسا

نظرات  (۲)

سلام کنکوری :)))

منم کنکوری اَم :))

موفق باشیـم ;-)
پاسخ:
سلام سارا جانِ کنکوری... 
الهههههی که هممون موفق بشیم دوستم^_^
ان شالله عزیزم ^__^
پاسخ:
مرررسی دوستم:*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">